Дьолог, О. С.2017-06-132017-06-132017-03-21Дьолог О. С. Особистісно-орієнтований підхід до навчання української мови як іноземної у межах нових навчальних технологій / О. С. Дьолог // Стратегії міжкультурної комунікації в мовній освіті сучасного ВНЗ [Електронний ресурс] : зб. матеріалів ІІІ Міжнар. наук.-практ. конф., м. Київ (21 берез. 2017 р.) / М-во освіти і науки України, ДВНЗ «Київ. нац. екон. ун-т ім. В. Гетьмана» ; редкол.: І. А. Колеснікова (голова) [та ін.]. – Електрон. текстові дані. – Київ : КНЕУ, 2017. – С. 231–236. – (До 110-річчя КНЕУ, до 25-річчя факультету МЕіМ). – Назва з титул. екрану.978-966-956-090-1https://ir.kneu.edu.ua:443/handle/2010/21760Стаття присвячена питанню особистісно-орієнтованого підходу до навчання української мови як іноземної. Розглядаються основні підходи, пов’язані з особистісно- орієнтованою технологією навчання української мови іноземних студентів. Даються положення, у яких сформульовані головні ідеї педагогіки співробітництва. Особистісно-орієнтований підхід розглядається як одна з категорій інноваційних технологій навчання.This article is about personality oriented studies of study of Ukrainian language as a foreign language. Will be considered the main ways of personality oriented studies of Ukrainian language for foreign students. Will be added information about main ideas of pedagogy of cooperation. Personality oriented studies is taken as one of category of innovations technologies of study.ukособистісно-орієнтований підхідметодика навчанняукраїнська мова як іноземнаінноваційні технології навчанняпедагогіка співробітництваpersonality oriented studiesmethodology of studyingUkrainian language as a foreign languageinnovations technologies of studypedagogy of cooperationОсобистісно-орієнтований підхід до навчання української мови як іноземної у межах нових навчальних технологійArticle