Дерев’янко, Олена ГеоргіївнаDerevianko, Olena2016-11-142016-11-142016-10-13Дерев’янко О. Г. Інституціоналізація та імплементація репутаційного менеджменту на підприємствах / О. Г. Дерев’янко // Економіка підприємства: теорія і практика [Електронний ресурс] : зб. матеріалів VІ Міжнар. наук.-практ. конф., 13 жовт. 2016 р. / М-во освіти і науки України, ДВНЗ «Київ. нац. екон. ун-т ім. Вадима Гетьмана» ; редкол.: Г. О. Швиданенко (відп. за вип.) [та ін.]. – Електрон. текстові дані. – Київ : КНЕУ, 2016. – С. 11–14. – Назва з титул. екрану.https://ir.kneu.edu.ua:443/handle/2010/20147Статтю присвячено розвитку фундаментальних засад управління репутацією підприємств і розробці його методологічного забезпечення. За результатами дослідження обґрунтовано концептуальний підхід до формування системи репутаційного менеджменту шляхом децентралізації управління репутацією підприємств і активізації співпраці з ключовими стейкхолдерами.This article is devoted to the fundamental principles of reputation management in companies, and the development of its methodological and quality assurance. Thanks to the results of the research, a conceptual approach was developed to build reputation management systems through decentralization of enterprises’ reputation management and stepping up cooperation with key stakeholders.ukіміджрепутаціядовірастейкхолдеринематеріальні активисистема управління підприємствомimagereputationtruststakeholdersintangible assetscompany management systemІнституціоналізація та імплементація репутаційного менеджменту на підприємствахInstitutionalization and implementation of reputation management in companiesArticle659.1.012