Паздрій, Віталій Ярославович2014-07-082014-07-082013-03-21Паздрій В. Я. Модель проактивної поведінки компанії / В. Я. Паздрій // Стратегія економічного розвитку України : зб. наук. пр. / М-во освіти і науки, молоді та спорту України, ДВНЗ «Київ. нац. екон. ун-т ім. Вадима Гетьмана», Укр. Союз промисловців і підприємців, Ін-т світ. екон. і міжнар. відносин НАНУ ; [редкол.: А. П. Наливайко (голов. ред.) та ін.]. – Київ : КНЕУ, 2013. – № 32. – С. 155–164.https://ir.kneu.edu.ua:443/handle/2010/4479Розкрито питання побудови моделі проактивного типу поведінки компанії. Розглянуто ключові аспекти взаємодії проактивної компанії із клієнтами, особливості створення споживчої інновації і побудови демократично-ініціативної атмосфери внутрішнього середовища такої компанії, а також розвиток проактивності (ініціативності) персоналу.The article deals with the issue of constructing a model of proactive type of behavior. The paper discusses key aspects of proactive interaction with clients, describes the features of a consumer innovation and building democratic initiative atmosphere of the internal environment of a company and pro-development (initiative) staff.В статье раскрыты вопросы построения модели нового типа поведения компании — проактивного. Рассмотрены ключевые аспекты взаимодействия проактивной компании с клиентами, особенности создания потребительской инновации и построения демократической и инициативной атмосферы внутренней среды такой компании, а также вопрос развития проактивности (инициативности) персонала.ukпроактивна поведінкамодель поведінки компаніїзовнішнє середовищеповедінкаклієнтоорієнтована та іноваційноорієнтована компаніяproactive behaviormodel of proactive behavior of the companyenvironmentbehaviorclient orientation companyproactivity personalпроактивное поведениемодель поведения компаниивнешняя средаповедениеклиентоориентированная и инновацийно-ориентированная компанияМодель проактивної поведінки компаніїArticle658