Рябець, Наталія МиколаївнаКлючка, Данило ВадимовичKliuchka, Danylo2025-02-072025-02-072023Ключка Д. В. Стратегії виходу компанії на зарубіжні ринки (на прикладі корпорації «MasterCard» ) : бакалавр. диплом. робота : 076, Підприємництво, торгівля та біржова діяльність / Ключка Данило Вадимович ; наук. керівник Рябець Н. М. ; КНЕУ ім. Вадима Гетьмана, Ф-т міжнар. економіки і менеджменту, Каф. міжнар. менеджменту. – Київ, 2023. – 94 с.https://ir.kneu.edu.ua/handle/2010/48616В роботі автор дослідив економічну сутність стратегії зовнішньої експансії, етапи її формування та компоненти та визначив мотиваційну природу виходу компаній на зарубіжні ринки. Також досліджено видову структура стратегій зовнішньої експансії компаній. У другому розділі здійснено кількісно-якісний аналіз діяльності корпорації «Mastercard» та проведено аналітичний огляд портфелю стратегій компанії «Mastercard» щодо виходу на міжнародні ринки; Автор розглянув вихід компанії «Mastercard» на ринок України та ідентифікувати особливості його практичної реалізації стратегії та сформував потенційні шляхи оптимізації реалізації зовнішньої експансії компанії «Mastercard».ukзарубіжні ринкистратегіякарткові платежізовнішня експансіяфінансові компаніїforeign marketsstrategycard paymentsexternal expansionfinancial companiesСтратегії виходу компанії на зарубіжні ринки (на прикладі корпорації «MasterCard» )Strategies of the company's entry into foreign markets ( «MasterCard» )Other