Копил, Галина Олексіївна2015-07-062015-07-062015-03-05Копил Г. О. Інтеркультурологічне розуміння лінгвопедагогіки у дослідженнях зарубіжних науковців / Г. О. Копил // Лінгвокультурний дискурс у парадигмі професійної освіти : зб. матеріалів Міжнар. наук.-практ. конф. Київ, 5 берез. 2015 р. / М-во освіти і науки України, ДВНЗ «Київ. нац. екон. ун-т імені Вадима Гетьмана» ; редкол.: І. А. Колеснікова (голова) [та ін.]. – Київ : КНЕУ, 2015. – С. 122–128.https://ir.kneu.edu.ua:443/handle/2010/8363У статті розглянуті деякі аспекти наукових досліджень західних педагогів-лінгвістів щодо поняття інтеркультурологічного розуміння, а саме: про необхідність чи ігнорування врахування інтеркультурологічного підґрунтя в роботі з іншомовною інформацією, а також у міжкультурному спілкуванні.The author analyses the aspects of Western linguists’ research concerning intercultural understanding, necessity or ignorance or considering intercultural background in the work with foreign information and in the process of intercultural communication.В статье рассматриваются некоторые аспекты научных исследований западнями педагогами-лингвистами понятия интеркультурологического понимания, а именно:о необходимости или игнорировании учета интеркультурологического контекста в работе с иноязычной информацией, а также в процессе межкультурного общения.ukінтеркультурологічне розуміннякультурні контекстикультурний детермінізморієнталізмдидактика іноземної мовиintercultural understandingcultural contextscultural determinismOrientalismforeign language didacticsинтеркультурологическое пониманиекультурные контекстыкультурный детерминизмориентализмдидактика иностранного языкаІнтеркультурологічне розуміння лінгвопедагогіки у дослідженнях зарубіжних науковцівArticle378.147: 371. 398