Башняков, Олександр МиколайовичЯкименко, Данило ІгоровичYakymenko, Danylo2024-10-152024-10-152024-05-28Якименко Д. І. Системний аналіз програм лояльності в електронній комерції для підвищення ефективності утримання клієнтів : магістер. диплом. робота : 124, Системний аналіз / Якименко Данило Ігорович ; наук. керівник Башняков О. М. ; КНЕУ ім. Вадима Гетьмана, Навч.-наук. ін-т «Ін-т інформ. технологій в економіці», Каф. систем. аналізу та кібербезпеки – Київ, 2024. – 76 с.https://ir.kneu.edu.ua/handle/2010/46655Робота складається з аналізу та систематизації теоретичних і методичних основ використання програм лояльності в електронній комерції для підвищення ефективності утримання клієнтів. Проаналізовано еволюцію програм лояльності та їхні принципи, досліджено механізми підвищення ефективності утримання клієнтів і практичні приклади застосування програм лояльності. На основі проведених досліджень розроблено рекомендації щодо вдосконалення програм лояльності для покращення утримання клієнтів. Робота вносить важливий вклад у дискусії щодо використання програм лояльності для підвищення ефективності утримання клієнтів у сфері електронної комерції. The work consists of the analysis and systematization of the theoretical and methodological foundations of the use of loyalty programs in e-commerce to increase the effectiveness of customer retention. The evolution of loyalty programs and their principles was analyzed, the mechanisms of increasing the efficiency of customer retention and practical examples of the application of loyalty programs were investigated. Based on the conducted research, recommendations have been developed for improving loyalty programs to improve customer retention. The work makes an important contribution to the debate on the use of loyalty programs to increase the effectiveness of customer retention in the field of e-commerce.uk-UAсистемний аналізцілісність данихлояльністьелектронна комерціяпрограми лояльностіsystem analysisdata integrityloyaltye-commerceloyalty programs .Системний аналіз програм лояльності в електронній комерції для підвищення ефективності утримання клієнтівSystematic analysis of loyalty programs in e-commerce to increase the effectiveness of customer retentionOther