Батенко, Людмила Павлівна2015-05-062015-05-062014Батенко Л. П. Організаційні аспекти забезпечення результативності бізнес-процесів підприємства / Л. П. Батенко // Економіка підприємства: теорія і практика = Economy of enterprise: еheory and experience : зб. матеріалів V Міжнар. наук.-практ. конф., 10 жовт. 2014 р. / М-во освіти і науки України, Держ. ВНЗ "Київ. нац. екон. ун-т ім. Вадима Гетьмана" ; [редкол. Г. О. Швиданенко (відп. за вип.) та ін.]. – Київ : КНЕУ, 2014. – С. 90-92.https://ir.kneu.edu.ua:443/handle/2010/6683У роботі розглянуто питання забезпечення результативності управлінських та підтримуючих бізнес-процесів у компанії. Наголошено на важливості надання необхідного статусу та повноважень власникам і внутрішнім клієнтам процесів.The paper considers the issues of ensuring the effectiveness of management and supporting business processes in company. Emphasis is placed on the importance of providing the necessary status and authority to the owners and internal clients of processes.ukпроцесний підхідпараметри процесурезультативність процесувласник процесуклієнт процесуprocess approachprocess parametersprocess effectivenessprocess ownerprocess clientОрганізаційні аспекти забезпечення результативності бізнес-процесів підприємстваArticleБатенко Л. П. Організаційні аспекти забезпечення результативності бізнес-процесів підприємства / Л. П. Батенко // Економіка підприємства: теорія і практика = Economy of enterprise: еheory and experience : зб. матеріалів V Міжнар. наук.-практ. конф., 10 жовт. 2014 р. / М-во освіти і науки України, Держ. ВНЗ "Київ. нац. екон. ун-т ім. Вадима Гетьмана" ; [редкол. Г. О. Швиданенко (відп. за вип.) та ін.]. – Київ : КНЕУ, 2014. – С. 90-92.