Бовш Л. А.2012-03-062012-03-062011-08-17Бовш Л. А. Доцільність застосування маркетингу в діяльності підприємств житлово-комунального господарства України / Л. А. Бовш // Формування ринкової економіки : зб. наук. пр. / М-во освіти і науки, молоді та спорту України, ДВНЗ «Київ. нац. екон. ун-т ім. В. Гетьмана» ; [редкол.: О. О. Бєляєв (відп. ред.) та ін.]. – Київ : КНЕУ, 2011. – Спец. вип.: Маркетингова освіта в Україні. – С. 140–148.https://ir.kneu.edu.ua:443/handle/2010/1229Розглянуто особливості маркетингової діяльності підприємств житлово-комунального господарства та економічні основи підвищення її ефективності в сучасних умовах.The particularity of marketing activity of municipal enterprise of residential sector are considered, and also economics’ basis of its efficiency growth under present-day conditions.Рассмотрены особенности маркетинговой деятельности предприятий жилищно-коммунального хозяйства и экономические основы повышения её эффективности в современных условиях.ukпідприємства ЖКГмаркетингове середовищемаркетинговий комплексmunicipal enterprise of residential sectormarketing environmentmarketing complexпредприятия ЖКГмаркетинговая средамаркетинговый комплексДоцільність застосування маркетингу в діяльності підприємств житлово-комунального господарства УкраїниArticle332.87