Демидова, Олена Віталіївна2015-03-272015-03-272013-05-15Демидова О. В. Свобода і зумовленість вибору споживачів, особливості моделювання взаємодій у маркетингових системах / О. В. Демидова // Формування ринкової економіки : зб. наук. пр. / М-во освіти і науки, молоді та спорту України, ДВНЗ "Київ. нац. екон. ун-т ім. Вадима Гетьмана"; [відп. ред. О. О. Бєляєв]. – Київ : КНЕУ, 2013. – Вип. 29. – С. 205-213.https://ir.kneu.edu.ua:443/handle/2010/6028В статті представлено результати систематизації нових досягнень науки у моделюванні і маркетинговій оптимізації параметрів соціально-економічних взаємодій.The article presents the results of the systematization of new scientific achievements in modeling and marketing optimization of the parameters of social and economic interactions.В статье представлены результаты систематизации новых достижений науки в моделировании и маркетинговой оптимизации параметров социально-экономических взаимодействий.ukповедінкавзаємодіїспоживачспоживаннясистемамаркетингbehaviorinteractionconsumersconsumptionsystemmarketingповедениевзаимодействияпотребительпотреблениесистемамаркетингСвобода і зумовленість вибору споживачів, особливості моделювання взаємодій у маркетингових системахArticle658.893