Луцій, О. П.2016-11-222016-11-222006Луцій О. П. Формування маркетингової інформаційної системи на підприємствах сфери послуг / О. П. Луцій // Формування ринкової економіки : зб. наук. пр. / ДВНЗ «Київ. нац. екон. ун-т ім. В. Гетьмана» ; редкол.: О. О. Бєляєв (відп. ред.) [та ін.]. – Київ : КНЕУ, 2006. – Спец. вип.: Маркетинг: теорія і практика : в 2 т. – Т. 2. – С. 568–576.966-574-969-2https://ir.kneu.edu.ua:443/handle/2010/20255Висвітлюються проблеми впровадження маркетингової інформаційної системи в системі управління підприємств сфери послуг.ukмаркетингова інформаціякомерційна інформаціясектор інформаціїФормування маркетингової інформаційної системи на підприємствах сфери послугArticle659.117