Пилипчук, Володимир ПетровичРедько, Дар’я ЮріївнаRedko, Daria2025-01-062025-01-062024Редько Д. Ю. Брендинг у маркетинговій діяльності підприємства : бакалавр. диплом. робота : 075, Маркетинг / Редько Дар’я Юріївна ; наук. керівник Пилипчук В. П. ; КНЕУ ім. Вадима Гетьмана, Ф-т маркетингу, Каф. маркетингу ім. А. Ф. Павленка. – Київ, 2024. – 61 с.https://ir.kneu.edu.ua/handle/2010/47668Ця кваліфікаційна бакалаврська робота присвячена вивченню ролі брендингу у маркетинговій діяльності підприємства. У роботі аналізуються основні теоретичні підходи до управління брендингом, розглядаються особливості створення та підтримки бренду на прикладі ТОВ «Транс Стоун». Також проводиться оцінка економічної ефективності впроваджених маркетингових стратегій. Робота надає рекомендації щодо вдосконалення системи брендингу для підвищення конкурентоспроможності підприємства. This bachelor's thesis is dedicated to studying the role of branding in the marketing activities of an enterprise. The paper analyzes the main theoretical approaches to brand management, examines the features of brand creation and maintenance using the example of «Trans Stone» LLC. An assessment of the economic efficiency of the implemented marketing strategies is also conducted. The work provides recommendations for improving the branding system to enhance the enterprise's competitiveness.uk-UAбрендингмаркетингова діяльністьпідприємствоуправління брендомекономічна ефективністьbrandingmarketing activitiesenterprisebrand managementeconomic efficiencyБрендинг у маркетинговій діяльності підприємстваBranding in the Marketing Activities of the EnterpriseOther