Шатілова, Олена ВолодимирівнаShatilova, OlenaРибак, ІгорRybak, Ihor2025-02-202025-02-202024-05-08Шатілова О. Управління клієнтським досвідом компанії в умовах конкуренції [Електронний ресурс] / Олена Шатілова, Ігор Рибак // Стратегічні імперативи сучасного менеджменту : зб. матеріалів VІІ Міжнар. наук.-практ. конф. (8 трав. 2024 р.) / М-во освіти і науки України, Київ. нац. екон. ун-т ім. Вадима Гетьмана ; [орг. ком.: Д. Лук’яненко (голова та ін.]. – Електрон. текст. дані. – Київ : КНЕУ, 2024. – С. 206–209. – Назва з титул. екрану.978-966-926-500-5https://ir.kneu.edu.ua/handle/2010/48969У роботі подані результати дослідження актуальної проблематики управління клієнтським досвідом компанії в умовах конкуренції. Проаналізовано розуміння сутності клієнтського досвіду. Виокремлено ключові етапи, яких слід дотримуватися в процесі удосконалення управління клієнтським досвідом. Охарактеризовано метрики, які можуть використовуватися для ідентифікації “портрету клієнта” та його “клієнтського шляху”. The paper presents the results of a study of the actual problems of managing the company's customer experience in a competitive environment. The understanding of the essence of customer experience is analysed. The key stages that should be followed in the process of improving customer experience management are highlighted. The metrics that can be used to identify the "customer portrait" and his "customer journey" are characterised.ukуправлінняклієнтський досвідуправління клієнтським досвідомконкуренціяmanagementcustomer experiencecustomer experience managementcompetitionУправління клієнтським досвідом компанії в умовах конкуренціїCurrent trends in customer experience management in the conditions of competitionArticle