Скринько, М. М.2016-06-222016-06-222008Скринько М. М. Споживач у концепціях маркетингу / М. М. Скринько // Формування ринкової економіки : зб. наук. пр. / ДВНЗ «Київ. нац. екон. ун-т ім. В. Гетьмана» ; редкол.: О. О. Бєляєв (відп. ред.) [та ін.]. – Київ : КНЕУ, 2008. – Вип. 20. – С. 217–225.https://ir.kneu.edu.ua:443/handle/2010/18730Надано загальне визначення концепції маркетингу. Проаналізовано еволюцію та зміну відношення до споживача при переході від перших концепцій маркетингу до найсучасніших. Розглянуто специфічні риси сучасного маркетингу та місце яке відводиться споживачу спеціалістами з маркетингу.ukконцепціямаркетингзбутпродукціяспоживачповедінка споживачаеволюціяконкуренціяСпоживач у концепціях маркетингуArticle658.89