Лилик, Ірина ВікторівнаКолодяжна, Анна ОлексіївнаKolodiazhna, Anna2024-12-272024-12-272024Колодяжна А. О. Маркетингова цінова політика товарного підприємства : бакалавр. диплом. робота : 075, Маркетинг / Колодяжна Анна Олексіївна ; наук. керівник Лилик І. В. ; КНЕУ ім. Вадима Гетьмана, Ф-т маркетингу, Каф. маркетингу ім. А. Ф. Павленка. – Київ, 2024. – 56 с.https://ir.kneu.edu.ua/handle/2010/47595В роботі проведено аналіз маркетингової цінової політики ТОВ «ЮСК УКРАЇНА» та її впливу на фінансові результати підприємства. Основний акцент робиться на впровадженні програми лояльності та її впливі на прибутковість компанії. У дослідженні розглянуто витрати на реалізацію програми та обґрунтовано, як саме ці заходи сприяли зростанню середнього чеку та доходів підприємства. Ці результати підкреслюють важливість добре спланованої цінової політики для підвищення конкурентоспроможності та фінансової стабільності компанії. The study analyzes the marketing pricing policy of J«YSK UKRAINE» and its impact on the financial results of the enterprise. The main focus is made on the implementation of the loyalty program and its impact on the company's profitability. The study examines the costs of implementing the loyalty program and substantiates how these measures contributed to the growth of the average check and the company's revenue. These results emphasize the importance of a well-planned pricing policy for increasing the competitiveness and financial stability of a company.uk-UAмаркетингова цінова політикацінова стратегіяціноутворенняефективністьлояльністьпрограма лояльностіМаркетингова цінова політика товарного підприємстваMarketing pricing policy of the commodity enterpriseOther