Сироватко, Вікторія ВікторівнаSyrovatko, Viktoriia ViktorivnaСыроватко, Виктория Викторовна2016-05-192016-05-192013Сироватко В. В. Досвід практичного застосування компетентнісно-орієнтованих завдань в сучасній освіті / Сироватко В. В. // Гуманітарний вісник ДВНЗ «Переяслав-Хмельницький державний педагогічний університетімені Григорія Сковороди» ; редкол.: В. Г. Кремень [та ін.]. – Київ : Гнозис, 2013. – Темат. вип.: Вища освіта України у контексті інтеграції до європейського освітнього простору. – Вип. 31, дод. 1, т. IV (46). – С. 355–362.978-966-8840-94-4(4)https://ir.kneu.edu.ua:443/handle/2010/17585У статті розглянуті основні структурні компоненти компетентнісно-орієнтованих завдань, проаналізовані вимоги до їх створення, а також актуалізована необхідність використання зазначених завдань на всіх рівнях освіти.The article considers the basic structural components of competency-oriented tasks, analyzes the requirements for their creation, and the need to use these tasks at all levels of education is actualized.В статье рассмотрены основные структурные компоненты компетентностно-ориентированных заданий, проанализированы требования к их созданию, а также актуализирована необходимость использования этих заданий на всех уровнях образования.ukкомпетентнісно-орієнтоване завданнякомпетенціястимулструктура компетентнісно-орієнтованого завданняcompetence-oriented taskcompetencestimulusstructure of competence-oriented taskкомпетентностно-ориентированное заданиекомпетенциястимулструктура компетентностно-ориентированного заданияДосвід практичного застосування компетентнісно-орієнтованих завдань в сучасній освітіArticle378.1378.4