Петруня, Ю. Є.Трушенко, О. М.2016-10-112016-10-112007Петруня Ю. Є. Роль людського чинника в ефективності франчайзингових відносин / Ю. Є. Петруня, О. М. Трушенко // Формування ринкової економіки : зб. наук. пр. / ДВНЗ «Київ. нац. екон. ун-т ім. В. Гетьмана» ; редкол.: О. О. Бєляєв (відп. ред.) [та ін.]. – Київ : КНЕУ, 2007. – Спец. вип.: Управління людськими ресурсами: проблеми теорії та практики : у 2 т. – Т. 1, ч. ІІ. – С. 655–663.https://ir.kneu.edu.ua:443/handle/2010/19795Розглянуто процес формування і розвитку відносин у системі франчайзингу як способу становлення та розвитку підприємницької справи. Проаналізовано вплив соціально-психологічних факторів на стабільність, довго тривалість та ефективність функціонування франчайзингових систем.ukФранчайзингфранчайзерфранчайзіфранчайзингові відносинилюдський факторрозвиток бізнесуРоль людського чинника в ефективності франчайзингових відносинArticle331.101