Дуріхіна, Олена ВолодимирівнаDurikhina, OlenaДурихина, Елена Владимировна2018-02-142018-02-142017-11Дуріхіна О. В. Роль маркетингового управління в підвищенні конкурентоспроможності промислових підприємств / Дуріхіна Олена Володимирівна // Стратегія підприємства: підприємницький контекст : зб. матеріалів Міжнар. наук.-практ. конф., 16–17 листоп. 2017 р. / М-во освіти і науки України, ДВНЗ «Київ. нац. екон. ун-т ім. Вадима Гетьмана». – Київ : КНЕУ, 2017. – С. 205–206.978-966-926-198-4https://ir.kneu.edu.ua:443/handle/2010/23712ukРоль маркетингового управління в підвищенні конкурентоспроможності промислових підприємствThe role of marketing management in improving the competitiveness of industrial enterprisesРоль маркетингового управления в повышении конкурентоспособности промышленных предприятийArticle