Чабан, Віталій ГригоровичСтовбчата, Ірина АнатоліївнаStovbchata, Iryna2025-01-202025-01-202024Стовбчата І. А. Брендинг у маркетинговій діяльності підприємства : бакалавр. диплом. робота : 075, Маркетинг / Стовбчата Ірина Анатоліївна ; наук. керівник Чабан В. Г. ; КНЕУ ім. Вадима Гетьмана, Ф-т маркетингу, Каф. маркетингу ім. А. Ф. Павленка. – Київ, 2024. – 58 с.https://ir.kneu.edu.ua/handle/2010/48078Кваліфікаційна бакалаврська робота виконується на матеріалах СФГ «БУШТРУК». Ця бакалаврська робота розглядає теоретичні та практичні аспекти брендингу в маркетинговій діяльності підприємства на прикладі компанії СФГ «БУШТРУК» із спеціалізацією на продукції паста «Golden Pasta». Вона складається з трьох розділів. У першому розділі розглядаються теоретичні основи формування бренду та його роль у маркетинговій діяльності підприємства. Автор досліджує сутність та значення брендів, а також їх місце в структурі маркетингової стратегії. Другий розділ присвячений аналізу операційної та маркетингової діяльності бренду «Golden Pasta" компанії «БУШТРУК» та її стратегічного розвитку. Автор проводить аналіз фінансово-економічної та маркетингової діяльності компанії, а також розглядає стратегію розвитку та оцінює конкурентні переваги. У третьому розділі висуваються стратегічні рішення для подальшого розвитку бренду «Golden Pasta" компанії «БУШТРУК». На основі проведеного дослідження визначено ефективність застосування брендингу в маркетинговій діяльності «Golden Pasta». Оцінено перспективи й шляхи покращення бренд-маркетингової діяльності компанії. Розроблено стратегію, спрямовану на підвищення стратегічного розвитку бренду. Автор обґрунтовує ці рішення, проводить удосконалення маркетингових стратегій розвитку бренду на основі логістичного підходу та розробляє систему управління якістю для забезпечення конкурентоспроможності компанії. The bachelor's thesis is conducted based on the materials of SFG «BUSTRUK». This thesis explores the theoretical and practical aspects of branding in enterprise marketing activities using the example of SFG «BUSTRUK», specializing in «Golden Pasta» production. It consists of three chapters. The first chapter examines the theoretical foundations of brand formation and its role in enterprise marketing activities. The author investigates the essence and significance of brands, as well as their place in the structure of marketing strategy. The second chapter is devoted to analyzing the operational and marketing activities of the «Golden Pasta» brand of the «BUSTRUK» company and its strategic development. The author analyzes the financial-economic and marketing activities of the company, as well as examines the development strategy and evaluates competitive advantages. The third chapter proposes strategic decisions for the further development of the «Golden Pasta" brand of the «BUSTRUK» company. Based on the conducted research, the effectiveness of branding application in the marketing activities of «Golden Pasta" is determined. The prospects and ways to improve the brand marketing activities of the company are assessed. A strategy aimed at enhancing the strategic development of the brand is developed. The author justifies these decisions, improves marketing development strategies for the brand based on a logistic approach, and develops a quality management system to ensure the company's competitiveness.uk-UAбрендбрендингмаркетингові стратегіїстратегічний розвитокмаркетингова діяльністьbrand. brandingmarketing strategiesstrategic developmentmarketing activitiesБрендинг у маркетинговій діяльності підприємстваBranding in the marketing activities of the enterpriseOther