Васюренко, Л. В.Кривошеєва, В. В.2016-09-132016-09-132015Васюренко Л. В. Сучаснi проблеми маркетингової дiяльностi на пiдприємствах АПК / Л. В. Васюренко, В. В. Кривошеєва // Економіка та підприємництво : зб. наук. пр. молодих учених та аспірантів : у 2 ч. / М-во освіти і науки України, ДВНЗ «Київ. нац. екон. ун-т ім. Вадима Гетьмана» ; редкол.: С. І. Дем’яненко (відп. ред.) [та ін.]. – Київ : КНЕУ, 2015. – Вип. 34–35, ч. 1. – С. 177–183.https://ir.kneu.edu.ua:443/handle/2010/19284У статтi розглянyто питання ролi маркетингової дiяльнiстю на пiдприємствах АПК. Визначено основнi фyнкцiї, завдання та проблеми сyчасного агромаркетингy, його вплив на загальнy господарськy дiяльнiсть сiльськогосподарських пiдприємств.In the article the questions of the role of marketing management in agricultural enterprises. The main functions, tasks and challenges of modern farm marketing, its impact on overall economic activity of agricultural enterprises.В статье рассмотрены вопросы роли yправления маркетинговой деятельностью на предприятиях АПК. Определены основные фyнкции, задания и проблемы современного агромаркетинга, его влияние на общyю хозяйственнyю деятельность сельскохозяйственных предприятий.ukРекламафyнкцiї рекламимаркетингiнформацiяпiдприємстворинокAdvertisingadvertising functionsmarketinginformationbusinessmarketРекламафyнкции рекламымаркетингинформацияпредприятиерынокСучаснi проблеми маркетингової дiяльностi на пiдприємствах АПКArticle338.43.01