Суслова, ТетянаСпіваковський, Сергій2014-11-102014-11-102011-01Суслова Тетяна. Дослідження впливу маркетингової цінової політики на поведінку споживачів туристичних послуг / Тетяна Суслова, Сергій Співаковський // Маркетинг в Україні. - 2011. - № 1. – С. 46-49.https://ir.kneu.edu.ua:443/handle/2010/5190У статті розглянуто ставлення споживачів до цінового фактора у процесі вибору туристичних послуг, проведено сегментацію українських споживачів туристичних послуг на основі поведінкових критеріїв і проаналізовано відмінності у чутливості до ціни між різними сегментами споживачів туристичних послуг.The article deals with the issues of consumers' attitude to price factor while choosing tourism services; the segmentation of consumers based on behavioral criteria has been carried out; and the differences regarding sensitivity to the price factor among different consumer segments were studied in the work.ukмаркетингова цінова політикатуристичні послугиметоди ціноутворенняцінові знижкимаркетингові дослідженняmarketing pricingtourist servicesmethods of pricingprice discountsmarketing researchДослідження впливу маркетингової цінової політики на поведінку споживачів туристичних послугArticle339.138