Бондарєва, Ю. Г.Наголюк, О. Є.2016-09-132016-09-132015Бондарєва Ю. Г. Роль агромаркетингу як основа розробки маркетингової стратегії / Ю. Г. Бондарєва, О. Є. Наголюк // Економіка та підприємництво : зб. наук. пр. молодих учених та аспірантів : у 2 ч. / М-во освіти і науки України, ДВНЗ «Київ. нац. екон. ун-т ім. Вадима Гетьмана» ; редкол.: С. І. Дем’яненко (відп. ред.) [та ін.]. – Київ : КНЕУ, 2015. – Вип. 34–35, ч. 1. – С. 152–158.https://ir.kneu.edu.ua:443/handle/2010/19278У статті розглянуто сучасний етап розвитку аграрного сектору економіки та основ формування системи агромаркетингу, концептуальних положень ринкових стратегій аграрних підприємств, механізмів їх практичного функціонування. Агромаркетинг у процесі свого розвитку сформувався як напрям економічної науки, характерною рисою якого є цілісний підхід до розуміння природи людських потреб та їх задоволення.The article deals with the up — to-date stage of development of agrarian sector of economics and fundamentals of agromarketing system formation, conceptual aspects of marketing strategies of agrarian enterprises, mechanisms of the practical functioning. Agromarketing, in a process of its development, was formed as a definite sector of economics. Moreover, its peculiar feature is an integral approach to understanding of essence of human wants and their satisfaction.В статье рассматриваются современный этап развития аграрного сектору экономики и основ формирования системы агромаркетингу, концептуальных положений рыночных стратегий аграрных предприятий, механизмов, их практического функционирования. Агромаркетинг в процессе своего развития сформировался как направление экономической науки, характерной чертой которого является целостный подход к пониманию природы человеческих потребностей и их удовлетворения.ukмаркетингагромаркетингфункції агромаркетингусистема агромаркетингуповедінка споживачівмаркетингова стратегіяmarketingagromarketingagromarketing functionssystem of agromarketingconsumer’s behaviorcreating and marketing strategiesмаркетингагромаркетингфункции агромаркетингасистема агромаркетингаповедение потребителеймаркетинговая стратегияРоль агромаркетингу як основа розробки маркетингової стратегіїArticle631.11:338.439.5