Антонюк, Катерина Іванівна2016-06-232016-06-232008Антонюк К. І. Дослідження споживчої оцінки продукції (на прикладі українського ринку морозива) / К. І. Антонюк // Формування ринкової економіки : зб. наук. пр. / ДВНЗ «Київ. нац. екон. ун-т ім. В. Гетьмана» ; редкол.: О. О. Бєляєв (відп. ред.) [та ін.]. – Київ : КНЕУ, 2008. – Вип. 20. – С. 234–243.https://ir.kneu.edu.ua:443/handle/2010/18736Досліджено особливості споживчої оцінки морозива. Розглянуто основні підходи до визначення критеріїв оцінки. Проаналізовано оцінку продукції за різними моделями. Побудовано багаторівневу модель товару та карту позиціонування ринку.ukкритерії споживчої оцінкимоделі споживчої оцінкикарта позиціонуваннябагаторівнева модель товаруДослідження споживчої оцінки продукції (на прикладі українського ринку морозива)Article339.13:330.123.4