Лилик, Ірина Вікторівна2014-11-112014-11-112011-03Лилик Ірина. Ринок маркетингових досліджень в Україні 2010: експертна оцінка та аналіз УАМ / Ірина Лилик // Маркетинг в Україні / ДВНЗ "Київський нац. екон. ун-т ім. Вадима Гетьмана"; [гол. ред. А. Ф. Павленко]. - 2011. - № 2 (66). – С. 9 - 15.https://ir.kneu.edu.ua:443/handle/2010/5197У січні- лютому 2010 р. УАМ восьмий раз поспіль здійснила експертну оцінку розвитку ринку маркетингових досліджень в Україні у 2010 р. (виконаних маркетинговими дослідними агенціями на замовлення, без власних досліджень, що проводяться маркетинговими відділами чи службами підприємств - товаровиробників та операторів ринків), а також перспектив розвитку сектору на 2011 р.ukРинок маркетингових досліджень в Україні 2010: експертна оцінка та аналіз УАМArticle