Якименко (Баша), Інна МиколаївнаБаша, Інна МиколаївнаБаша, Инна Николаевна2017-09-132017-09-132009Якименко І. М. Імідж у системній оцінці конкурентоспроможності ВНЗ / І. М. Якименко // Формування ринкової економіки : зб. наук. пр. / М-во освіти і науки України, ДВНЗ «Київ. нац. екон. ун-т ім. Вадима Гетьмана» ; [відп. ред. О. О. Бєляєв]. – Київ : КНЕУ, 2009. – Спец. вип.: Маркетинг в Україні: теорія і практика. – С. 350–357.978-966-483-269-1https://ir.kneu.edu.ua:443/handle/2010/22100У статті розглянуто питання підвищення конкурентоспроможності ВНЗ на основі підвищення якості освіти та освітніх послуг.ukВища освітапопитабітурієнтосвітні послугиякістьконкурентоспроможністьвищі навчальні закладиринок освітніх послугринок праціконкуренціяіміджмедіастратегіярейтинг вузівІмідж у системній оцінці конкурентоспроможності ВНЗArticle378.1:005.332.4