Мязіна, Н. Б.Myazina, N. B.2011-06-202011-06-202010-06-18Мязіна Н. Б. Доцільність сегментування глобального ринку сільськогосподарської продукції / Н. Б. Мязіна // Формування ринкової економіки : зб. наук. пр. / М-во освіти і науки України, ДВНЗ «Київ. нац. екон. ун-т ім. В. Гетьмана» ; редкол.: О. О. Бєляєв (відп. ред.) [та ін.]. – Київ : КНЕУ, 2010. – Вип. 24. – С. 325–333.https://ir.kneu.edu.ua:443/handle/2010/416У статті досліджено проблему формування сегментів на глобальному ринку cільгосппродукції, доцільність виділення окремих сегментів на даному ринку з точки зору можливостей виходу на глобальний ринок вітчизняних підприємств, також запропоновано варіанти комплексу маркетингу на кожному сегменті.The article investigates the problems of the global agrarian market segmentation generation. It focuses on the issue of segment division necessity in the market with the relation to the possibility of the domestic enterprises to enter the global market; the complex marketing variants in every segment are proposed.В статье исследовано проблемы формирования сегментов на глобальном рынке сельхозпродукции, необходимость выделения отдельных сегментов на даном рынке с точки зрения возможностей выхода на глобальный рынок отечественных предприятий, также предлагаются варианты комплекса маркетинга на каждом сегменте.ukглобальний риноксегмент глобального ринкуорганічна продукціяОЕСРФАОglobal marketglobal segmentorganic foodOCEDFAOглобальный рыноксегмент глобального рынкаорганическая продукцияОЕСРФАОДоцільність сегментування глобального ринку сільськогосподарської продукціїArticle339.5: 338.433