Ткач, Вячеслав Михайлович2016-09-132016-09-132015Ткач В. М. Особливості формування стратегії розвитку залізорудних підприємств України на засадах маркетингу в умовах глобалізації / В. М. Ткач // Економіка та підприємництво : зб. наук. пр. молодих учених та аспірантів : у 2 ч. / М-во освіти і науки України, ДВНЗ «Київ. нац. екон. ун-т ім. Вадима Гетьмана» ; редкол.: С. І. Дем’яненко (відп. ред.) [та ін.]. – Київ : КНЕУ, 2015. – Вип. 34–35, ч. 1. – С. 297–311.https://ir.kneu.edu.ua:443/handle/2010/19285Розкрито особливості залізорудних підприємств України, які впливають на формування стратегії їх розвитку в умовах глобалізації. Визначено сутність такої типової стратегії з використанням концепції маркетингу та перелік індикаторів ефективності її практичної реалізації.The features of iron ore enterpises in Ukraine which influence on their building of the development strategy under globalization were considered. The essence of such typical strategy that use marketing concept and the list of indicators for effectiveness of their implemantation was defined.Раскрыты особенности железорудных предприятий Украины влияющие на формирование стратегии их развития в условиях глобализации. Определена сущность такой типовой стратегии с использованием концепции маркетинга и перечень индикаторов эффективности ее практической реализации.ukзалізорудні підприємстваглобалізаціястратегія розвитку підприємствмаркетингiron ore enterprisesglobalizationdevelopment strategy of enterprisesmarketingжелезорудные предприятияглобализациястратегия развития предприятиймаркетингОсобливості формування стратегії розвитку залізорудних підприємств України на засадах маркетингу в умовах глобалізаціїArticle658(477)