Друзь, Галина Миколаївна2015-07-062015-07-062015-03-05Друзь Г. М. Ділова гра як засіб моделювання професійної діяльності студентів у навчальному процесі вищої школи / Г. М. Друзь // Лінгвокультурний дискурс у парадигмі професійної освіти : зб. матеріалів Міжнар. наук.-практ. конф. Київ, 5 берез. 2015 р. / М-во освіти і науки України, ДВНЗ «Київ. нац. екон. ун-т імені Вадима Гетьмана» ; редкол.: І. А. Колеснікова (голова) [та ін.]. – Київ : КНЕУ, 2015. – С. 280–285.https://ir.kneu.edu.ua:443/handle/2010/8374У статті проаналізовані підходи до визначення поняття «ділова гра». Ділова гра розглядається як один іззасобів моделювання професійної діяльності в навчальному процесі, суть якого полягає у відтворенні цієї діяльності в спеціально створених умовах, що відображають реальну обстановку.The article considers approaches to the definition of a business game. Business game as one of the ways of modeling of professional activity in a teaching process is in the focus of the article.В статье проанализированы подходы к определению понятия «деловая игра». Деловая игра рассматривается как один из способов моделирования профессиональной деятельности в учебном процессе, суть которого состоит в воспроизведении этой деятельности в специально созданных условиях, которые отображают реальную обстановку.ukділова грамоделюванняфункції гриbusiness gamemodelinggame functionsделовая играмоделированиефункции игрыДілова гра як засіб моделювання професійної діяльності студентів у навчальному процесі вищої школиArticle37.091.33-027.22:796:378.016-057.87