Овсієнко, Наталія ВасилівнаОнищенко, Олександра ОлександрівнаOnyshchenko, Oleksandra2025-01-032025-01-032024-06-12Онищенко О. О. Маркетинг в управлінні конкурентоспроможністю підприємства на ринку : бакалавр. диплом. робота : 075, Маркетинг / Онищенко Олександра Олександрівна ; наук. керівник Овсієнко Н. В. ; КНЕУ ім. Вадима Гетьмана, Ф-т маркетингу, Каф. маркетингу ім. А. Ф. Павленка. – Київ, 2024. – 66 с.https://ir.kneu.edu.ua/handle/2010/47644Систематизовано теоретико- методичні основи дослідження маркетингових інструментів як напряму управління конкурентоспроможністю та розроблено практичні рекомендації з удосконалення конкурентоспроможності підприємства «KLO». The theoretical and methodological foundations of the research of marketing tools as a direction of competitiveness management were systematized, and practical recommendations for improving the competitiveness of the «KLO» enterprise were developed.uk-UAмаркетингконкурентоспроможністьконкурентидослідження конкурентівмаркетингові інструментиуправління конкурентоспроможністюпідприємствоmarketingcompetitivenesscompetitorscompetitor researchmarketing toolscompetitiveness managemententerpriseМаркетинг в управлінні конкурентоспроможністю підприємства на ринкуMarketing in the management of the enterprise's competitiveness on the marketOther