Архипова, Тетяна Василівна2011-10-172011-10-172010-02-19Архипова Т. В. Узагальнення теоретичних джерел щодо сутності суб’єктів рекламного бізнесу / Т. В. Архипова // Вчені записки : зб. наук. пр. / Київ. нац. екон. ун-т ім. Вадима Гетьмана ; [редкол.: А. Ф. Павленко (відп. ред.) та ін.]. – Київ : КНЕУ, 2010. – Вип. 12. – С. 151–159.https://ir.kneu.edu.ua:443/handle/2010/635Надано характеристику суб’єктам рекламного бізнесу з позиції обгрунтування їх ролі та місця на ринку реклами.The characteristic of the subjects of advertising business from the point of their role and place in advertising market of Ukraine is presented in the article.В статье дана характеристика субъектов рекламного бизнеса с позиции их роли и места на рынке рекламы.ukрекламодавецьрекламні агентствазасоби поширення рекламної інформаціїспоживачдослідні, маркетингові і консалтингові організаціїрекламні асоціаціїдержаваadvertiseradvertising agencymass mediaconsumerresearch, marketing and consulting agenciesgovernmentрекламодательрекламные агенствасредства массовой информациипотребительисследовательские, маркетинговые и консалтинговые организациирекламные ассоциациигосударствоУзагальнення теоретичних джерел щодо сутності суб’єктів рекламного бізнесуArticle659.1.01.181