Рябова, Т. А.2012-03-142012-03-142011Рябова Т. А. Поведінка споживачів промислового сектору економіки в теорії маркетингу / Т. А. Рябова // Формування ринкової економіки : зб. наук. пр. / М-во освіти і науки, молоді та спорту України, ДВНЗ «Київ. нац. екон. ун-т ім. В. Гетьмана» ; [редкол.: О. О. Бєляєв (відп. ред.) та ін.]. – Київ : КНЕУ, 2011. – Спец. вип.: Маркетингова освіта в Україні. – С. 679–691.https://ir.kneu.edu.ua:443/handle/2010/1286Проведені дослідження теоретичних підходів до вивчення процесів споживання, розробки методичного інструментарію аналізу факторів впливу та синтезу прогностичних моделей, найчастіше побудованих на основі поведінкових теорій.The research of theoretical approaches to the study of consumption, develop methodological tools for analysis of factors influencing synthesis and predictive models, often built on behavioral theories.ukпромислові споживачіповедінка споживачівмоделювання поведінкиекономічна поведінкараціональність індивідівindustrial consumersconsumer behaviormodeling behavioreconomic behaviorrationality of individualsПоведінка споживачів промислового сектору економіки в теорії маркетингуArticle658.16