Чухраєва, Наталія МиколаївнаChukhraieva, NataliiaЧухраева, Наталия Николаевна2015-07-312015-07-312012-10-12Чухраєва Н. М. Бренд як складова інноваційного розвитку підприємства / Н. М. Чухраєва // Економіка підприємства: теорія та практика : зб. матеріалів ІV Міжнар. наук.-практ. конф., 12 жовт. 2012 р. / М-во освіти і науки України, ДВНЗ «Київ. нац. екон. ун-т ім. Вадима Гетьмана» ; редкол.: Г. О. Швиданенко (відпов. за вип.) [та ін.]. – Київ : КНЕУ, 2012. – С. 216–219.https://ir.kneu.edu.ua:443/handle/2010/9003Розглянуто необхідність використання бренда в інноваційному розвитку підприємств.The article discusses the need to use the brand in innovative development of enterprises.ukБренд як складова інноваційного розвитку підприємстваBrand as a component of the innovative development of enterpriseArticle