Чужиков, Віктор ІвановичChuzhykov, VictorЧужиков, Виктор ИвановичЧужиков, Андрій ВікторовичChuzhykov, Andrii VictorovychЧужиков, Андрей Викторович2018-01-112018-01-112017Чужиков В. І. Дискурс-аналіз розвитку глобального медіаринку / Чужиков Віктор Іванович, Чужиков Андрій Вікторович // Стратегія економічного розвитку України : зб. наук. пр. / М-во освіти і науки України, ДВНЗ «Київ. нац. екон. ун-т ім. В. Гетьмана ; редкол.: В. А. Верба (голов. ред.) [та ін.]. – Київ : КНЕУ, 2017. – Вип. 41. – С. 112–123.2312-9298https://ir.kneu.edu.ua:443/handle/2010/23470Розглянуто особливості застосування дискурс-аналізу для дослідження глобального медіа ринку. Оцінено зміни, що сталися на ринках, виявлено домінуючі сектори та характерні риси креативізаціїі та комерціалізації медійного процесу. Обгрунтовано теоретичний базис медійної ідентифікації та її зв’язки з біхевіоризмом й функціоналізмом. З’ясовано компонентний склад сучасних медіа та особливості когнітивно-стратиграфічного підходу щодо оцінювання можливих варіантів дискурс-аналізну рамки прибуткової і креативної динаміки глобальних медіа. Спрогнозовані сценарії розвитку медійних моделей.Features of application of discourse — analysis for the research of the global media market are considered. Evaluated changes that have occurred in the markets, revealed the dominant sectors and the characteristics of creativenessand commercialization of the inertial process. The theoretical basis of inaccurate identification and its connections with behaviorism and functionalism are substantiated. The component content of modern media and peculiarities of the cognitive — strategic approach to the evaluation of possible discourse options are analyzed — the analytical framework of profitable and creative dynamics of global media and predicted scenarios of the development of inelastic models.Рассмотрены особенности применения дискурс — анализа для исследования глобального медиарынка. Оценены изменения, которые произошли на рынках, выявлены доминирующие сектора и характерные черты креативизациии и коммерциализации медиа-процесса. Обоснованно теоретический базис идентификации медиа и его связи с бихевиоризмом и функционализмом. Выяснено компонентный состав современных медиа и особенности когнитивно-стратиграфического подхода к оценке возможных вариантов дискурс-анализа рамки доходной и креативной динамики глобальных медиа. Спрогнозированы сценарии развития моделей медиа.ukдискурс-аналізкреативізаціякомерціалізаціяглобальні медіамедіаринокбіхевіоризмідентифікаційна платформаdiscourse-analysiscreativizationcommercializationglobal mediamedia marketbehaviorismidentity platformдискурс-анализкреативизациякоммерциализацияглобальные медиамедиа-рынокбихевиоризмидентификационная платформаДискурс-аналіз розвитку глобального медіаринкуDiscourse-analysis of development of the global media marketДискурс-анализ развития глобального медиарынкаArticle070+654.19](100):005.52:81’42