Голіцин, Андрій МиколайовичГолицын, Андрей НиколаевичШтуль, Валентин Петрович2017-09-182017-09-182016-04Голіцин А. Сучасні тенденції впливу на маркетингову діяльність компаній / Голіцин Андрій, Штуль В. П. // Маркетингова освіта в Україні : зб. матеріалів ІIІ Міжнар. наук.-практ. конф., 12–13 квіт. 2016 р. / М-во освіти і науки України, ДВНЗ «Київ. нац. екон. ун-т ім. Вадима Гетьмана» ; [редкол.: О. К. Шафалюк (голова) та ін.]. – Київ : КНЕУ, 2016. – С. 36–37.978-966-926-079-6https://ir.kneu.edu.ua:443/handle/2010/22282ukСучасні тенденції впливу на маркетингову діяльність компанійArticle339.13