Єранкін, Олександр ОлександровичYerankin, Olexandr2019-04-182019-04-182015-02-05Єранкін О. О. Управління підприємствами АПК України на основі сучасних концепцій маркетингу / О. О. Єранкін // Формування ринкової економіки : зб. наук. пр. / М-во освіти і науки України, ДВНЗ «Київ. нац. екон. ун-т ім. Вадима Гетьмана» ; [відп. ред. О. О. Бєляєв]. – Київ : КНЕУ, 2015. – Вип. 33: Проблеми управління у великотоварних промислових формуваннях. – С. 99-110.https://ir.kneu.edu.ua:443/handle/2010/28132У статті розроблено концептуальні засади обґрунтування управління підприємствами АПК України на основі сучасних концепцій маркетингу. Визначено стратегічні аспекти розвитку сучасної концепції маркетингу на підприємствах АПК України. Розроблено рекомендації щодо основних напрямів реалізації сучасних маркетингових стратегій агропромисловими формуваннями.The conceptual foundations of substantiation of management of enterprises of agro-industrial complex in Ukraine on the basis of modern marketing concepts are considered in the article. The strategic aspects of the development of modern marketing concept in enterprises of agro-industrial complex of Ukraine are identified. Recommendations concerning the main directions of realization of modern marketing strategies by agro-industrial units are given.ukагробізнесмаркетингуправління підприємствамиконцепції маркетингумаркетингові стратегіїглобалізаціякризаagribusinessmarketingmanagement of enterprisesmarketing conceptsmarketing strategiesglobalizationcrisisУправління підприємствами АПК України на основі сучасних концепцій маркетингуManagement of enterprises of agro-industrial complex of Ukraine on the basis of modern marketing conceptsArticle338.43.01(477)