Борисенко, Лариса ЛеонідівнаBorysenko, LarysaБорисенко, Лариса Леонидовна2016-05-202016-05-202007Борисенко Л. Л. Трансферно-інверсійна модель оптимізації індивідуальних навчальних стилів студентів вищих навчальних закладів / Л. Л. Борисенко // Педагогічний процес: теорія і практика : наук. журн. / Київ. ун-т ім. Бориса Грінченка ; редкол.: С. Сисоєва (голов. ред.) [та ін.]. – Київ, 2007. – № 1. – С. 6–13.https://ir.kneu.edu.ua:443/handle/2010/17616У статті розглядаються концептуальні підходи до створення трансферно-інверсійної моделі оптимізації індивідуальних навчальних стилів студентів (ІНСС) на основі змістовного, процесуального, методологічного, технологічного рівнів дослідження. Здійснено аналіз проблеми оптимізації ІНСС; обгрунтовано сутність поняття «трансферно-інверсійна модель», яка є одним із напрямків наукової організації навчальної діяльності студентів та підвищення якості їх професійної підготовки.ukТрансферно-інверсійна модель оптимізації індивідуальних навчальних стилів студентів вищих навчальних закладівArticle37.015