Korol, OlenaКороль, Олена ЮріївнаКороль, Елена Юрьевна2020-08-172020-08-172020-04Korol O. Intercultural communication course design: needs and challenges [Електронний ресурс] / Korol O. Y. // Стратегії міжкультурної комунікації в мовній освіті сучасних університетів : зб. матеріалів VI Міжнар. наук. конф. ІIІ Міжнар. наук. конгресу Society of Ambient Intelligence 2020, м. Київ (2–10 квіт. 2020 р.) / М-во освіти і науки України, ДВНЗ «Київ. нац. екон. ун-т ім. В. Гетьмана» ; [редкол.: І. А. Колеснікова (голова) та ін.]. – Електрон. текст. дані. – Київ : КНЕУ, 2020. – С. 27–33. – Назва з титул. екрану.https://ir.kneu.edu.ua:443/handle/2010/33681Globalization has made intercultural communication inevitable. Communicating with other cultures characterizes today’s business, classroom, and community. Therefore, it is important that universities prepare their graduates to challenges of an intercultural academic and working environment. This paper will be of special interest to university professionals concerned with Intercultural Communication Course (ICC) design and assessment of intercultural communicative competence in particular, as it gives a brief review of overseas research and practices in this field. Міжкультурна комунікація є неминучим наслідком глобалізації. Комунікація з іншими культурами спостерігається в бізнесі, академічному та соціальному середовищах. У зв’язку з цим випускники університетів мають бути підготовленими до викликів, пов’язаних із різноманітністю міжкультурних взаємовідносин. Стаття містить огляд міжнародних досліджень в області міжкультурної комунікації і призначена для викладачів – практиків, зацікавлених у розробці сучасного курсу з міжкультурної комунікації, його викладанні та оцінюванні міжкультурної компетенції.enintercultural communicative competenceintercultural awarenessassessment of intercultural competenceinterculturalityміжкультурна комунікаціяміжкультурна комунікативна компетентністьміжкультурне усвідомленняоцінювання міжкультурної компетентностіміжкультурністьIntercultural communication course design: needs and challengesArticle