Рулінська, О. В.2012-03-142012-03-142011Рулінська О. В. Продуктові стратегії на cтраховому ринку України / О. В. Рулінська // Формування ринкової економіки : зб. наук. пр. / М-во освіти і науки, молоді та спорту України, ДВНЗ «Київ. нац. екон. ун-т ім. В. Гетьмана» ; [редкол.: О. О. Бєляєв (відп. ред.) та ін.]. – Київ : КНЕУ, 2011. – Спец. вип.: Маркетингова освіта в Україні. – С. 638–646.https://ir.kneu.edu.ua:443/handle/2010/1282У статті визначено основні підходи щодо формування маркетингових продуктових стратегій та рекомендовані основні стратегічні орієнтири, що притаманні вітчизняним страховим компаніям.In the article basic approaches are certain in relation to forming of marketings commodity strategies and basic strategic directions, inherent ukrainian insurance companies are recommended.ukстратегіяцільовий сегментмаркетингова продуктова стратегіястратегічні орієнтириstrategyhaving a special purpose segmentmarketing commodity strategystrategic directionsПродуктові стратегії на cтраховому ринку УкраїниArticle339.138:368.03