Ларіна, Ярослава СтепанівнаПерерядкіна, Єлизавета СергіївнаPereriadkina, Yelyzaveta2025-01-152025-01-152024Перерядкіна Є. С. Екологічний маркетинг та особливості його застосування в ринковій діяльності підприємства : бакалавр. диплом. робота : 075, Маркетинг / Перерядкіна Єлизавета Сергіївна ; наук. керівник Ларіна Я. С. ; КНЕУ ім. Вадима Гетьмана, Ф-т маркетингу, Каф. маркетингу ім. А. Ф. Павленка. – Київ, 2024. – 67 с.https://ir.kneu.edu.ua/handle/2010/47991Робота систематизує та узагальнює основні теоретично-методичні та практичні аспекти екологічного маркетингу як основи сталого розвитку підприємства у сучасних умовах, а також надає пропозиції щодо вдосконалення та підвищення ефективності інструментів екологічного маркетингу в діяльності ТОВ «САНДОРА» . The work systematizes and summarizes the main theoretical, methodological and practical aspects of environmental marketing as the basis for the sustainable development of the enterprise in modern conditions, and also provides proposals for improving and increasing the effectiveness of environmental marketing tools in the activities of «Sandora».uk-UAекологічний маркетингсталий маркетингекологічний маркетинговий комплекссталий розвитокекологічні ініціативиecological marketingsustainable marketingecological markeying complexsustainable developmentecological initiativesЕкологічний маркетинг та особливості його застосування в ринковій діяльності підприємстваEnvironmental marketing and features of its application in the market activity of the enterpriseOther