Прохорова, Єлєна ВікторівнаProkhorova, IelienaПрохорова, Елена Викторовна2015-09-282015-09-282010-10-21Прохорова Є. В. Корпоративна соціальна відповідальність, організаційна культура і імідж підприємства: співвідношення понять / Є. В. Прохорова // Економіка підприємства: теорія та практика : зб. матеріалів ІІІ Міжнар. наук.-практ. конф. 21 жовт. 2010 р. / М-во освіти і науки України, ДВНЗ «Київ. нац. екон. ун-т ім. Вадима Гетьмана» ; редкол.: Г. О. Швиданенко (відп. за вип.) [та ін.]. – Київ : КНЕУ, 2010. – С. 251–253.https://ir.kneu.edu.ua:443/handle/2010/9699Проаналізовано авторські підходи до визначення змісту категорій корпоративна соціальна відповідальність, організаційна культура і імідж підприємства. Запропоновано власний підхід до співвідношення цих понять.Different author’s attitudes to the essence of the corporate social responsibility, organizational culture and image are analyzed. The author’s attitude to the interrelation of these terms is presented.ukКорпоративна соціальна відповідальність, організаційна культура і імідж підприємства: співвідношення понятьCorporate social responsibility, organizational culture and image: interrelation of termsArticle