Величко, Олена ГеоргіївнаФат’янова, Владислава АндріївнаFatianova, Vladyslava2024-12-042024-12-042024-06-13Фат’янова В. А. Соціально-відповідальний маркетинг у міжнародній діяльності компаній : бакалавр. диплом. робота : 051, Економіка / Фат’янова Владислава Андріївна ; наук. керівник Величко О. Г. ; КНЕУ ім. Вадима Гетьмана, Ф-т міжнар. економіки і менеджменту, Каф. міжнар. фінансів. – Київ, 2024. –70 с.https://ir.kneu.edu.ua/handle/2010/47213Досліджено еволюцію концепції соціально-відповідального маркетингу, основні принципи та інструментарій, аспект вимірювання ефективності соціально-відповідальної діяльності компаній. Здійснено оцінку рівня соціальної відповідальності косметичної індустрії. Запропоновано шляхи вдосконалення маркетингових стратегій. The evolution of the concept of socially responsible marketing, the basic principles and tools, the aspect of measuring the effectiveness of socially responsible activities of companies are studied. The level of social responsibility of the cosmetics industry is assessed. Directions for improving marketing strategies are suggested.uk-UAсоціально-відповідальний маркетингкорпоративна соціальна відповідальністьзацікавлені сторонисталий розвитоксоціально-відповідальні практикикосметична індустріяsocially responsible marketingcorporate social responsibilitystakeholderssustainable developmentsocially responsible practicescosmetic industryСоціально-відповідальний маркетинг у міжнародній діяльності компанійSocially responsible marketing in the international activities of companiesOther