Шафалюк, Олександр КазимировичShafaliuk, O.Шафалюк, Александр Казимирович2015-12-222015-12-222014Шафалюк О. К. Соціальна відповідальність у забезпеченні конкурентоспроможності, комунікаційної і комерційної ефективності комплексу маркетингу / О. К. Шафалюк // Формування ринкової економіки : зб. наук. пр. / М-во освіти і науки України, ДВНЗ "Київ. нац. екон. ун-т ім. Вадима Гетьмана" ; [відп. ред. О. О. Бєляєв]. – Київ : КНЕУ, 2014. – Вип. 32. – С. 38–45.https://ir.kneu.edu.ua:443/handle/2010/12264Стаття присвячена актуальним проблемам теоретичних, методичних та практичних аспектів щодо розвитку ефективного і соціально-відповідального маркетингу. Визначено і методично опрацьовано результативні підходи оцінювання ефективності діяльності підприємств на принципах соціальної відповідальності.The article is devoted to the topical issues of theoretical, methodological and practical aspects of development of the effective and social responsible marketing. Effective methodic approaches of evaluating the efficiency of enterprises on the principles of social responsibility are determined.ukмаркетингсоціальна відповідальність бізнесуфактори відповідальності бізнесуефективністьпідприємстваmarketingsocial responsibility of businessfactors of business responsibilityefficiencyenterpriseСоціальна відповідальність у забезпеченні конкурентоспроможності, комунікаційної і комерційної ефективності комплексу маркетингуSocial responsibility in ensuring competitiveness, communication and commercial marketing-mix effectivenessArticle001.11:3.085:658.8