Бенівська, Інна Володимирівна2012-06-082012-06-082011-10-24Бенівська І. В. Методологічні та прикладні аспекти позиціонування продукції на ринку України / І. В. Бенівска // Формування ринкової економіки : зб. наук. пр. / М-во освіти і науки, молоді та спорту України, ДВНЗ «Київ. нац. екон. ун-т ім. В. Гетьмана» ; [редкол.: О. О. Бєляєв (відп. ред.) та ін.]. – Київ : КНЕУ, 2011. – Спец. вип.: Регіональний розвиток України: проблеми та перспективи : у 2 ч. / відп. ред. С. Фіялка. – Ч. 1. – С. 302–306.https://ir.kneu.edu.ua:443/handle/2010/1666У статті висвітлено питання стратегії позиціонування продукції на ринку України. Визначено поняття, фактори та основні помилки, яких допускають під час позиціонування товару/торговельної марки на ринку України. Позиціонування продукції розглянуто з точки зору популярності та вподобань споживача. Побудовано позиційну схему розташування брендів та визначено їхній сегмент на ринку продукції.The article deals with the question of positioning strategy of products at the Ukrainian market. The definition and factors of positioning were defined, the main errors which are assumed at positioning of commodity/trade mark at the market of Ukraine are indicated. Positioning of the products is considered from the point of view of popularity and preferences of the consumer, on the basis of which the position scheme of the brands placing is built and their segment at the market of the products is defined.В статье изучен вопрос стратегии позиционирования на рынке Украины. Определено понятие, факторы и основные ошибки, которые допускаются при позиционировании товара/торговой марки на рынке Украины. Позиционирование продукции рассмотрено с точки зрения популярности и предпочтений потребителя. Построена позиционная схема размещения брендов и определен их сегмент на рынке продукции.ukпозиціонуваннястратегія позиціонування репозиціонуваннябренддиференціаціяpositioningpositioning strategyrepositioningbrandдифференциацияпозиционированиестратегия позиционированиярепозиционированиебрендdifferentiationМетодологічні та прикладні аспекти позиціонування продукції на ринку УкраїниArticle339.138-047.44(477)