Колісников, Д. О.2016-11-232016-11-232006Колісников Д. О. Особливості розвитку банківського маркетингу / Д. О. Колісников // Формування ринкової економіки : зб. наук. пр. / ДВНЗ «Київ. нац. екон. ун-т ім. В. Гетьмана» ; редкол.: О. О. Бєляєв (відп. ред.) [та ін.]. – Київ : КНЕУ, 2006. – Спец. вип.: Маркетинг: теорія і практика : в 2 т. – Т. 2. – С. 790–797.966-574-969-2https://ir.kneu.edu.ua:443/handle/2010/20280В статті йдеться про особливості банківського маркетингу, його характеристика, теперішній стан та напрямки його розвитку.ukБанкимаркетингбанківський маркетингконкуренціямаксимізація прибуткумаркетингова діяльністьОсобливості розвитку банківського маркетингуArticle