Ольшанська, Олександра ВолодимирівнаOlshanska, OleksandraОльшанская, Александра ВладимировнаЗимбалевська, Юлія В.Zymbalevsky, J.2020-05-122020-05-122018-04-20Ольшанська О. Брендинг сучасного дизайнерського одягу / Ольшанська Олександра, Зимбалевська Юлія // Актуальні проблеми сучасного дизайну : зб. матеріалів Міжнар. наук.-практ. інтернет-конф. (20 квіт. 2018 р., м. Київ) : у 2-х т. / М-во освіти і науки України, Київ. нац. ун-т технологій та дизайну [та ін.]. – Київ : КНУТД, 2018. – Т. 2. – С. 288–291.https://ir.kneu.edu.ua:443/handle/2010/33040Інтерпретовано сучасні тенденції українського й глобального ринків дизайнерського одягу, що, передбачає визначення рівня інтегрованості принципів брендингу вітчизняних підприємств легкої промисловості в основні загальносвітові умови економіки. The modern tendencies of Ukrainian and global markets for designer clothes are interpreted, which involves determining the level of integration of branding principles of domestic light industry enterprises into the main world economic conditions.ukбрендторгова маркабрендингукраїнський ринок дизайнерського одягуіндустрія модиbrandtrade markbrandingUkrainian designer clothing marketfashion industryБрендинг сучасного дизайнерського одягуBranding of modern designer clothingArticle658.8