Сєвонькаєва, Ольга ОлексіївнаПідгурський, Валерій МиколайовичPidhurskyi, Valerii2024-12-262024-12-262023Підгурський В. М. Комплекс маркетингу підприємства в Інтернет-середовищі : магістер. диплом. робота : 075, Маркетинг / Підгурський Валерій Миколайович ; наук. керівник Сєвонькаєва О. О. ; КНЕУ ім. Вадима Гетьмана, Ф-т маркетингу, Каф. маркетингу ім. А. Ф. Павленка. – Київ, 2023. – 108 с.https://ir.kneu.edu.ua/handle/2010/47576У роботі розглянуто поняття комплекс маркетингу підприємства в Інтернет-середовищі. На основі проведеного дослідження визначено приклади рекомендацій щодо покращення комплексу маркетингу ТОВ «БЕТТА-СЕРВІС» в Інтернет-середовищі. Спрогнозована економічна ефективність запропонованих засобів, що можуть підвищити результати господарської діяльності та ефективність використання маркетингових коштів. The article considers the concept of enterprise marketing mix in the Internet environment. On the basis of the carried out research, examples of recommendations for improving the marketing complex of «BETTA-SERVICE» LLC in the Internet environment have been identified. The economic efficiency of the proposed means that can improve the results of economic activity and the efficiency of using marketing funds is predicted.ukінтернет-маркетингкомплекс маркетингуінтернет-комунікаціїкомунікаційна політикаInternet marketingmarketing mixInternet communicationscommunication policyКомплекс маркетингу підприємства в Інтернет-середовищіComplex of enterprise marketing in the Internet environmentOther