Голіцин, Андрій МиколайовичГолицын, Андрей НиколаевичТітова, Ніна Вікторівна2016-06-292016-06-292008Голіцин А. М. Проблеми створення і функціонування маркетингових підрозділів на підприємствах України / А. М. Голіцин, Н. В. Тітова // Формування ринкової економіки : зб. наук. пр. / ДВНЗ «Київ. нац. екон. ун-т ім. В. Гетьмана» ; редкол.: О. О. Бєляєв (відп. ред.) [та ін.]. – Київ : КНЕУ, 2008. – Вип. 19. – С. 117–123.https://ir.kneu.edu.ua:443/handle/2010/18812У статті розглядаються проблеми створення та функціонування маркетингових підрозділів підприємства в сучасних умовах господарювання та пропонуються шляхи його удосконалення.ukмаркетинговий підрозділмаркетинг-менеджментструктура управліннякорегувальні заходиПроблеми створення і функціонування маркетингових підрозділів на підприємствах УкраїниArticle658