Оберемчук, Валентина ФеодосіївнаOberemchuk, ValentynaОберемчук, Валентина Федосеевна2015-07-172015-07-172013-11Оберемчук В. Ф. Стратегія брендингу: створення, розвиток, збільшення вартості бренду / В. Ф. Оберемчук // Стратегія підприємства: зміна парадигми управління та інноваційні рішення для бізнесу : зб. матеріалів Міжнар. наук.-практ. конф., 14–15 лист. 2013 р. / М-во освіти і науки України, ДВНЗ «Київ. нац. екон. ун-т ім. Вадима Гетьмана» ; редкол.: О. В. Востряков (голова) [та ін.]. – Київ : КНЕУ, 2013. – С. 296–298.https://ir.kneu.edu.ua:443/handle/2010/8627ukСтратегія брендингу: створення, розвиток, збільшення вартості брендуBranding strategy: creating, development and and increasing the value of the brandСтратегия брендинга: создание, развитие и увеличение стоимости брендаArticle