Войчак, Анатолій ВолодимировичШумейко, Володимир Михайлович2014-12-232014-12-232009-07Войчак А. Дослідження сучасних концепцій маркетингу та маркетингового менеджменту / Анатолій Войчак, Володимир Шумейко // Маркетинг в Україні. - 2009. - № 4. – С. 52-55.https://ir.kneu.edu.ua:443/handle/2010/5674Статтю присвячено дослідженню ключових концепцій маркетингової теорії. На основі систематизації визначень і виходячи із концепції маркетингового процесу запропоновано авторське бачення трактування маркетингу та маркетингового менеджменту.ukмаркетингмаркетинговий менеджментмаркетинговий процесДослідження сучасних концепцій маркетингу та маркетингового менеджментуArticle658. 5.330