Журавська, Лариса МиколаївнаZhuravska, LarysaЖуравская, Лариса НиколаевнаОстапенко, Ельвіра ОлексіївнаOstapenko, Elvira2022-09-272022-09-272012Журавська Л. М. Праксиологічний підхід у формуванні готовності майбутніх економістів до професійного саморозвитку / Л. М. Журавська, Е. О. Остапенко // Наука і освіта : наук.-практ. журн. / ДЗ «Південноукр. нац. пед. ун-т ім. К. Д. Ушинського», Півд. наук. Центр НАПН України ; [редкол.: О. Я. Чебикін (голов. ред.) та ін.]. – Одеса : ПНЦ НАПН України, 2012. – № 8. – С. 61–68.2311-8466https://ir.kneu.edu.ua:443/handle/2010/38021Стаття присвячена проблемі професійного саморозвитку студентів в економічному університеті. Автори звертають увагу на значення психолого-педагогічної дисципліни та наукової роботи в професійній підготовці майбутніх економістів, обґрунтовують необхідність впровадження програми модифікованого курсу з педагогіки та психології.ukмайбутні економістипрофесійний саморозвитокмодифікований курс з психології та педагогікиПраксиологічний підхід у формуванні готовності майбутніх економістів до професійного саморозвиткуArticle37.032