Євтушенко, Наталія ОлександрівнаСідніна, Наталія ОлегівнаSidnina, Nataliia2025-01-072025-01-072024-06-12Сідніна Н. О. Комплекс маркетингових комунікацій підприємства в просуванні товарів і послуг на ринку : бакалавр. диплом. робота : 075, Маркетинг / Сідніна Наталія Олегівна ; наук. керівник Євтушенко Н. О. ; КНЕУ ім. Вадима Гетьмана, Ф-т маркетингу, Каф. маркетингу ім. А. Ф. Павленка. – Київ, 2024. – 53 с.https://ir.kneu.edu.ua/handle/2010/47705Мета кваліфікаційної бакалаврської роботи – теоретичне обґрунтування комплексу маркетингових комунікацій підприємства та розробка рекомендацій щодо їх оптимізації та удосконалення. Завдання: визначити сутність і види маркетингових комунікацій, їх роль у просуванні товарів і послуг; надати організаційно-економічну характеристику діяльності підприємства; дослідити управління комплексом маркетингових комунікацій; запропонувати заходи для підвищення їх ефективності; розрахувати економічну ефективність реалізації пропозицій. Робота має теоретичну, методичну та практичну значущість. The purpose of the qualifying bachelor's work is the theoretical substantiation of the complex of marketing communications of the enterprise and the development of recommendations for their optimization and improvement. Task: to determine the essence and types of marketing communications, their role in the promotion of goods and services; provide an organizational and economic description of the enterprise's activity; to investigate the management of the complex of marketing communications; propose measures to increase their effectiveness; calculate the economic efficiency of the implementation of proposals. The work has theoretical, methodical and practical significance.uk-UAмаркетингмаркетингові комунікаціїкомплекс маркетингових комунікаційпросування товарів і послугвебсайтmarketingmarketing communicationsmarketing communications complexpromotion of goods and serviceswebsiteКомплекс маркетингових комунікацій підприємства в просуванні товарів і послуг на ринкуThe complex of marketing communications of the enterprise in the promotion of goods and services on the marketOther